The Lady Finger

June 9, 2009

HAPPY BIRTHDAY DEAR

helooooo, so sorry for the late late late up date, i've been busy at this very moment!

tanggal 27 mei yang lalu, pacar saya, oji. merayakan ula
ng tahunnya yang ke 22. i came with a wonderfull suprises for him, i gave him some present. and he didn't know that i want came home. he know that i had a final exam until saturday.

si
angnya dia bete sama saya, dan alhasil saya merangcang sandiwara hebat. and we broke up. it's scenario for sure :D and then, dia beteee se bete betenya...

malemnya saya dateng berseta rombongan membawa seserahan (nikahan kali ah)
dia kaget, sangat kaget. ga nyangka klo saya dateng. muka pucat, bibirnya gemeteran, speechless dan salah tingkah! succeeded!

Happy great birthday my sweet pie, i love you!

No comments: